12.01.2013

Co mi zostało?

Zbyszek zapytał mnie co mi zostało.
Napisałem mu tak szybko co, ale wkleje też tutaj co by może ktoś to czytał i widział co mi zostało i jak się opierdalam :D

HAMULCE
- pompę zregenerować, pomalować
- tulejki na stare zbiorniczki
- bębny pomalować proszkowo
- odpowietrzyć układ

UKŁAD ZAPŁONOWY
- kupić nowe cewki
- przepolerować je

UKŁAD KIEROWNICZY
- znaleźć nakrętki na drążki kierownicze
- ocynkować je
- ustawić zbieżność
- dokręcić maglownice ;)

ŚRODEK
- pomalować szpachlówką deskę
- pomalować ją
- podłączyć wiszący już zegar
- uszyć podsufitkę i wstawić szyby
- znaleźć czerwoną skórę i szary materiał na boczki

INNE
Wentylator
- zmienić łożysko
- przepolerować
- pomalować wentylator
- założyć

Koła
- zregenerować
- kupić opony

Duroplasty
- pomalować od środka żywicą
- tył dodatkowo na biało
- przykleić

Buda
- pomalować niemal na nowo
- wywiercić dziury na znaczek 601
- wywiercić dziury pod tylne lampy
- założyć lampy

Inne
- sfrezowac o kilka mm to od zawiasów co na słupku
- ocynkowac listwy pod szyby
- zrobić nowe przewody do akumulatora
- kupić białe korbki
- przejechać pastą wszystkie lementy aluminiowe

2 komentarze: